Regulamin Forum IRN

Zaczęty przez Robert Noble, Maj 07, 2013, 07:10:50 PM

Poprzedni wątek Następny wątek

Robert Noble

Dla utrzymania porządku oraz jak najlepszej jakości tego forum potrzebne jest abyś pisząc tutaj przestrzegał kilku zasad. Dlatego powstał regulamin. Rejestrując się na forum, automatycznie wyrażasz zgodę na to co znajduje się poniżej.

1. Na tym forum kładziemy nacisk na zawartość. Dlatego dbaj o wysoką jakość swoich wypowiedzi. Pisz na temat, pamiętając o tym aby Twoje posty były przemyślane i wartościowe.

2. Zwracaj uwagę na język, którego używasz. Nie ma tu miejsca na jakiekolwiek wulgaryzmy. Pisz w sposób kulturalny. Pamiętaj również aby nie używać języka perswazji w swoich wypowiedziach.

3. Dziel się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dawaj ludziom wiele, a sam otrzymasz więcej. Jeśli znasz odpowiedź na jakieś pytanie, udziel jej- być może sprawisz w ten sposób, że kogoś życie będzie lepsze.

4. Zakazane jest reklamowanie w postach swoich produktów, usług lub strony internetowej. Możesz to robić w podpisie, gdy zmieścisz się w jednej linijce (adres strony i krótki opis). Jednocześnie pamiętaj, że najskuteczniejszym sposobem na promowanie własnej osoby jest dzielenie się z innymi użytkownikami swoją wiedzą merytoryczną oraz doświadczeniem.

5. Szanuj to, co mają do powiedzenia inni. Każdy ma inny model świata, nie ma jednej obiektywnej racji. Dlatego nie kłóć się i nie narzucaj innym swojego punktu widzenia. Forum jest po to, aby wymienić się swoim zdaniem, które często może różnić się od zdania innych.

6. Gdy korzystasz z wypowiedzi, która nie jest Twojego autorstwa- podaj jej źródło oraz autora.

7. Na forum nie ma rang, dlatego też nie ma potrzeby abyś nabijał sobie posty. Jeśli Twoja wypowiedź nic nie wnosi do tematu, może zostać usunięta przez moderatora. Nie umieszczaj dwóch postów pod rząd, zamiast tego użyj opcji edycji.

8. Aby każdy mógł skupić się na treści forum, nie przesadzaj z używaniem emotikon, kolorów a także innego niepotrzebnego formatowania w swoich postach oraz podpisie. Staraj się, aby Twoje wypowiedzi były przejrzyste i czytelne.

9. Na forum zakazane jest umieszczanie linków do pirackich wersji ebooków, audiobooków oraz innych materiałów, które nie są darmowe. Zakazane jest również umieszczanie próśb o wysłanie tego typu materiałów na skrzynkę elektroniczną.

10. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

11. Nie podszywamy się pod inne osoby i używamy avatarów graficznych lub z własnym zdjęciem.

12. Zanim założysz temat upewnij się, że robisz to w odpowiednim do tego dziale.

13. Jeśli masz wątpliwości co do tego, czy jakaś wypowiedź spełnia wymogi regulaminu lub z jakiegokolwiek innego powodu coś Ci w niej nie pasuje- zgłoś to moderatorowi odpowiednim przyciskiem, który znajduje się przy każdym poście.

14. Użytkownik nie może usunąć swojego konta na forum. Jeżeli nie chce aktywnie uczestniczyć na forum, nie loguje się więcej na swoim koncie. Na prośbę możemy zablokować konto użytkownika banem.

15. Administrator forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi tutaj opublikowane.

16. Nie zastosowanie się do powyższego regulaminu skutkuje natychmiastowym banem użytkownika.
17. Nie spamujemy, nie reklamujemy swoich stron, nie zakładamy konta by napisać 1 post.

Skoro znasz już regulamin, zapraszam Cię do dalszej części forum.


Share via facebook Share via twitter