Sklep Ezoteryczny szamanskibeben.pl

Autor Wątek: Doświadczenia Zgona  (Przeczytany 1272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zgon

• *
  • Respect: +2
Doświadczenia Zgona
« dnia: Październik 29, 2013, 10:51:42 pm »
+1
Narazie jestem zielony ale po jekimśczasie drobne rezultaty zaczynam odczuwać, więc zakładam temat. Jednak nie oczekujcie fajerwerków.

27/28.10.13

Niby zwykły sen,  którego za bardzo nie pamiętamm ale miałem w nim drobny przebłysk świadomości gdy wydażyła się dość dziwna sytuacja, która nie ma jednak znaczenia. Chodzi tu  ten przebłysk.
 Snu ogólnie nie pamiętam tylko ten moment i chwilę przed nim, i że moja perspektywa widzenia była dziwna bo nie widziałem swojego tułowia i nóg, tylko same ramiona i dłonie. Otóż kiedy zorientowałem się, że coś nie gra postanowiłem zrobić test rzeczywistości (chyba do końca nie byłem świadomy bo w pełnej świadomości i bez tego bym wiedział, że to sen) próbując przecisnąć dłoń przez dłoń.
No niestety nie udało się za bardzo więc olałem to i sen powrócił do swojego biegu którego dalej nie pamiętam. Trochę mnie to podirytowało bo to mój pierwszy taki efekt we śnie a tu taka lipa się wydażyła.
No cóż, może następnym razem.

Linkback: http://forum.instytutnoble.pl/seo/23/seo/553/

Offline Zgon

• *
  • Respect: +2
Odp: Doświadczenia Zgona
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2013, 08:08:50 pm »
+1
Może nie po raz pierwszy miałem wibracje ale jednak ostatnio miałem najmocniejsze jakie miałem.
Było to podczas słuchania I-dosera i pojawiły się po ok. 20 min. Nie panikowałem, spokojnie leżałem aż wibracje się nasilą jednak zaczęły po chwili słabnąć(tak było też z poprzednimi tego typu doświadczeniami). Chciałem jakoś je spowrotem nasilić jednak bezskutecznie i wtedy sięzdekoncentrowałem i lipa wyszła. Dos się skończył i poszedłem normalnie spać.

Ktoś ma jakąś wskazówkę jak można nasilić wibracje albo chociaż zapobiec ich słąbnięciu?

Offline LukaszMatrix

• *
  • Respect: +3
Odp: Doświadczenia Zgona