Sklep Ezoteryczny szamanskibeben.pl

Autor Wątek: Początkujący  (Przeczytany 5331 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Świetlisty

• Szeptem wiatru ...
  • Respect: +102
Odp: Początkujący
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 02, 2013, 09:46:45 pm »
0
Witam, jestem początkującym podróżnikiem.
Nie osiągnąłem jeszcze stanu obe.
Co polecacie na początek, od czego zacząć?
Zacznij od uświadomienia sobie, że to całkiem rzeczywisty i realny do osiągnięcia przez Ciebie stan - inni mogą, dlaczego nie TY !
Kiedy już będziesz gotów, w czystej myśli wyraź chęć doświadczenia, poproś o pomoc i czekaj z prawdziwą wiarą, że tego doświadczysz.
Tak naprawdę, aby osiągnąć ten upragniony przez Ciebie stan, potrzebujesz dwóch rzeczy.....
silnie skupionej myśli - popartej emocją - na osiągnięciu określonego celu, oraz czystej intencji płynącej z serca.
Pozdrawiam i powodzenia  :)

... w nieskończonym duszy trwaniu ...

Offline NianiaOgg

• Respect: +143
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 04, 2013, 12:35:43 am »
+1
Świetlisty, czasami sobie myślę że same dobre chęci i intencje nie wystarczą. Ja lat temu dwadzieścia (bosz, starość nie radość) nabyłam drogą kupna nagrania instytutu R.Monroe, to były jeszcze te staroświeckie kasety. Przez rok rzetelnie ćwiczyłam, słuchałam nagrań, medytowałam, cudowałam, wysyłałam intencje i ... i nic. Wreszcie nerw mnie szarpnął, rzuciłam w diabły kasety i dałam sobie spokój. Minął rok.
Przeprowadziłam się. I tam, na nowym miejscu, być może w nowej energii, podczas letniej burzy wyskoczyłam jak z procy :) pomógł mi dźwięk pioruna. Niestety, następny taki ściągnął mnie do ciała  ::)
Dlatego tak sobie myślę że nie wystarczy chcieć, że trzeba spełnić jeszcze jakieś inne warunki, ale jeszcze nie doszłam o co chodzi :)

Offline Świetlisty

• Szeptem wiatru ...
  • Respect: +102
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 04, 2013, 01:44:44 am »
0
Nianiu, a miałaś niezachwianą wiarę, że to nastąp, że tak będzie? To bardzo ważny, jeden z czynników powodzenia.