Instytut Roberta Noble

Morsowanie

Zaczęty przez BartekP, Październik 08, 2023, 08:48:23 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

BartekP

Ktoś z was morsuje? :)
Zbliża się pora chłodna i dobrze zacząć się hartować.
Mam na placu zrobioną skrzynie na wodę do tego celu :)

Piszcie czy lubicie kąpiele zimowe :) i czy macie takie doświadczenie.
Bardzo dobra medytacja taka kąpiel i daje ładnego kopa endorfin.

kynek

Nie wiem czy dałbym radę medytować przy morsowaniu. W sumie to nagły i silny bodziec i dla mnie trudny do połączenia z medytacją  :)

Nie mam doświadczenia z morsowaniem. Ale jak to podobna sytuacja do wiadra zimnej wody to chyba nie znalazłbym w tym przyjemności  ;D

BartekP

Medytacja w tym sensie że człowiek przestaje myśleć i w pełni skupia się na tym co jest :), praktykuję metodę Wima Hofa i takie mam podejście do zimna jak on pokazuje. Przy okazji człowiek przyzwyczaja się do zimna, można zaoszczędzić na ogrzewaniu :)
I to ogromne wychodzenie ze strefy komfortu, trzeba się przełamać żeby wejść do zimnej wody.

kynek

Cytat: BartekP w Październik 08, 2023, 09:02:09 PMpraktykuję metodę Wima Hofa i takie mam podejście do zimna jak on pokazuje.

Nie znam. Przybliżyłbyś ją w wolnej chwili?

Cytat: BartekP w Październik 08, 2023, 09:02:09 PMI to ogromne wychodzenie ze strefy komfortu, trzeba się przełamać żeby wejść do zimnej wody.

Brzmi fajnie. Jak wyzwanie. Tylko nie wiem na ile powtarzalne :-)

BartekP

Cytat: kynek w Październik 08, 2023, 09:25:01 PM
Cytat: BartekP w Październik 08, 2023, 09:02:09 PMpraktykuję metodę Wima Hofa i takie mam podejście do zimna jak on pokazuje.

Nie znam. Przybliżyłbyś ją w wolnej chwili?

Cytat: BartekP w Październik 08, 2023, 09:02:09 PMI to ogromne wychodzenie ze strefy komfortu, trzeba się przełamać żeby wejść do zimnej wody.

Brzmi fajnie. Jak wyzwanie. Tylko nie wiem na ile powtarzalne :-)