Instytut Roberta Noble

Śniadanie przed treningiem

Zaczęty przez BartekP, Marzec 12, 2024, 01:53:49 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

BartekP

Pytanie do tych co trenują z rana, co jecie przed treningiem?
Chodzi mi o jakieś lekkie śniadanie, żeby nie leżało na żołądku i nie przeszkadzało w treningu.
Na razie śniadanie jem po treningu i wychodzi śniadanio-obiad, i jak częściej trenuję to ciało zaczyna słabnąć bez śniadania.

bany

Ostatnio troszke biegam i przeważnie z rana nie mam apetytu ale myślałem nad tym, że koktajl owocowy na bazie jogurtu z płatkami owsianymi byłby optymalny w moim przypadku

nautiluz

Banany węglowodany jakieś pomidory potas woda

Zależy co trenujesz chyba czy bardziej silowo czy na wydajnosc ciala na przykład

"Nie znam się ale się wypowiem"

Robert Noble

Ja nie trenuję z rana :) trenuję jak już strawię obiadek ;) Ale gdybym trenował z rana, to pewnie bym tylko czegoś się napił, z racji, że śniadanie jem tak koło 11 ;)

EosCris

Ja nigdy nic nie jem przed treningiem, trenuję zazwyczaj z rana (tyczy się to i cardio i siłowego) , śniadanie wlatuje o koło 11-12 :) ale ja nie jestem na węglozie więc to trochę inaczej.

Przez lata przerabiałam, jak mi się ćwiczy najlepiej i poranny trening na czczo jest najlepszy, najbardziej wydajny. Nie lubię ćwiczyć po jedzeniu ani wieczorami :) Ale to już inna historia  ^-^

BartekP

Spróbuję dodać jakieś lekkie węgle :)
Trenuję dwa razy w tygodniu bardziej siłowo i dwa bieganie, jak mniej trenowałem to na pusty żołądek było dobrze, ale teraz czuję że ciało się domaga jedzenia :) bo oklapnę bez energii na treningu.
Wolę z rana ćwiczyć bo treningi bliżej wieczora za bardzo mnie pobudzają i kiepsko się śpi.

EosCris

Cytat: BartekP w Marzec 12, 2024, 10:13:45 PMSpróbuję dodać jakieś lekkie węgle :)
Trenuję dwa razy w tygodniu bardziej siłowo i dwa bieganie, jak mniej trenowałem to na pusty żołądek było dobrze, ale teraz czuję że ciało się domaga jedzenia :) bo oklapnę bez energii na treningu.