Dream Root - Silene capensis

Zaczęty przez Linek, Wrzesień 19, 2013, 08:06:49 PM

« Cholina + Inozytol - 400mg + 400mg | GINKO BILOBA - MIŁORZĘB JAPOŃSKI »

Linek

Za prośbą Pana Roberta wspomnę coś na temat tej bardzo ciekawej rośliny.

Zanim zabrałem się za pisanie zauważyłem, że temat był poruszony tutaj:

http://forum.instytutnoble.pl/b24/afrykanski-korzen-snow-african-dream-root/378/

Tam też jest link do sklepu gdzie sam kupuję ową roślinę. Mimo to uważam, że bardziej sensowna będzie hodowla lecz ona jest dość mozolna z tego co się o niej dowiedziałem. Plony od nasionka zyskamy dopiero po 2 latach no i roślina powinna być raczej w warunkach panujących w szklarni przez cały rok. Zamierzam się tym niedługo zająć więc może coś wspomnę o hodowli ale puki co jestem w tym zielony.
Za to doświadczenie z tą rośliną już jakieś mam. Niecałe 2 lata temu podjąłem się pierwszej próby. Zdecydowałem się na dawkę ok. 250 mg  (paczka którą zamówiłem to 5 gram więc mamy 20 takich dawek). Podzieliłem te 5 gram na porcje i powoli brałem się za spożytkowanie. Sposób jaki obrałem jest taki, że po prostu na czczo żułem porcje przez ok. 15 min aż straciła ona jakikolwiek smak. Potem jedynie dla zabicia posmaku robiłem parę łyków herbatki z melisy z miodem.
Efekty oczywiście były wspaniałe. Zwiększyła się wyrazistość snów oraz ich częstotliwość, lecz nie były to LD korzeń pomaga jedynie zwiększyć Ci pole manewru dać więcej szans na LD oraz zwiększyć jego długość. Nie wiem czy polepsza on wyrazistość, tzn dla zwykłych snów tak ale LD samo  w sobie jest dość wyraziste. Zrobiłem ok 10 podejść resztą paczuszek podzieliłem się z znajomymi ludźmi zainteresowanymi śnieniem był to taki mój dar. Każdy kogo znam kto spożył korzeń mówił to samo "sny są niemożliwe po tym, chcę więcej". Więcej już nie korzystałem aż do ostatniego czasu. Zamówiłem sobie 10 g  niedawno.