Stan pomiędzy OOBE a Świadomym snem (?)

Zaczęty przez Marsjanin, Wrzesień 17, 2020, 01:08:30 PM

« FILD | Jak porządnie się wysypiać? »

Marsjanin

Jako, że jest to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich serdecznie przywitać.
Wczoraj postanowiłem sprawdzić technikę 4+1. Jako, że nie mam dużego doświadczenia ze świadomym snem, oraz OOBE, uważałem, że będzie to najlepsza technika. Nie wstałem po 4 godzinach, tylko po 5, ale zastosowałem 1 godzinę wybudzenia. Po godzinie położyłem się i zagłębiałem w ciemność. Po 30minutach leżenia bez efektów poddałem się i z pozycji wyprostowanej na plecach podkuliłem nogi. Dłonie ze splecionymi palcami położyłem na klatce piersiowej, głowę obróciłem na bok, w celu zaśnięcia. Dosłownie po kilku minutach poczułem silne uderzenie prądem(?) i ten stan zaczął się gwałtownie pogłębiać. Omamy słuchowe. Wokół mnie słyszałem jakby rytualne śpiewy jakiś dzikich plemion. Wiedziałem, że mam paraliż senny, ale dotychczas w tym stanie wygrywał strach i na siłę próbowałem się wybudzić. Tym razem jednak postanowiłem zachować spokój i pogłębiać ten stan. Po jakimś czasie omamy słuchowe ustały. Zamiast tego czułem delikatny szum w ciele. Pomyślałem, że tak to na pewno nie zasnę i chciałem spróbować wstać- Nie mogłem. Wyciągnąłem "ręce" przed siebie i dosłownie znalazłem się pod sufitem. Chwila paniki i powrót do ciała. Cały czas byłem sparaliżowany i zachowywałem w pełni świadomość. Zastanawiałem się co się dzieje. Znowu podniosłem "ręce" i ponownie znalazłem się w pokoju. Tym razem nie panikowałem i czułem frajdę z tego, że jestem tego świadomy. Czułem się jak upośledzony Super Bohater ponieważ nie potrafiłem za bardzo kontrolować tego jak się poruszam. Kilkakrotnie niespodziewanie wracałem do ciała i ponownie wychodziłem unosząc swoje "ręce". Ale chwila chwila. Ten pokój nie wyglądał dokładnie tak samo jak wyglądać powinien. Gdy w pewnym stopniu umiałem się poruszać, zacząłem "chodzić" po całym mieszkaniu z możliwością unoszenia się pod sam sufit