Instytut Roberta Noble

Wyzwanie piosenkowe :)

Zaczęty przez BartekP, Kwiecień 18, 2024, 09:19:59 PM

« Twórczość | Palo Santo »

kynek

Cytat: BartekP w Kwiecień 20, 2024, 08:31:49 PMZrobi się podkład i pójdzie w świat, każdy będzie mógł zaśpiewać swoją wersję :)

(3 raz to piszę bo znika :) )

Jak to możliwe że znika?! :D :D :D

BartekP

Cytat: kynek w Kwiecień 20, 2024, 08:33:16 PM
Cytat: BartekP w Kwiecień 20, 2024, 08:31:49 PMZrobi się podkład i pójdzie w świat, każdy będzie mógł zaśpiewać swoją wersję :)

(3 raz to piszę bo znika :) )

Jak to możliwe że znika?! :D :D :D
Za dużo piszecie :D

BartekP

Dodaję kolejne wymaganie: zakaz używania a.i. :)

(Przed chwilą zobaczyłem straszny film na youtubie i cieszę się że nie jestem zawodowym muzykiem)

Robert Noble

Cytat: BartekP w Kwiecień 21, 2024, 01:39:17 PMDodaję kolejne wymaganie: zakaz używania a.i. :)

(Przed chwilą zobaczyłem straszny film na youtubie i cieszę się że nie jestem zawodowym muzykiem)

Myślisz, że tylko zawodowy muzyk ma przerąbane z powodu AI? :)

EosCris

Cytat: BartekP w Kwiecień 21, 2024, 01:39:17 PMDodaję kolejne wymaganie: zakaz używania a.i. :)

hi hi hi ai już od dawna tworzy muzykę sama na yt :D Bartłomieju czemu Cię to tak dziwi? :D ludzkośc dąży tylko po równi pochyłej ku upadkowi :D dlatego trzeba stać sie Wojownikiem przez wielkie Wu aby to ogarnąć! :D  <kankan>  <sup>  :)):  <gitara>

BartekP

Tak wszyscy mamy przerąbane  :) , ale to   co zobaczyłem to na podstawie opisu, kilka zdań robi pełny utwór i generuje wokal...
Jeszcze miesiąc i będzie nie do odróżnienia.
A i wypluwa utwór w minutę  :o

Robert Noble

Cytat: BartekP w Kwiecień 21, 2024, 05:18:51 PMTak wszyscy mamy przerąbane  :) , ale to  co zobaczyłem to na podstawie opisu, kilka zdań robi pełny utwór i generuje wokal...
Jeszcze miesiąc i będzie nie do odróżnienia.
A i wypluwa utwór w minutę  :o